dijous, 20 de gener del 2011

"La recepta del 15" de febrer: pizza

Tal com han comentat el Xavier i la Sandra, estem molt contents de la resposta que ha tingut la gent amb la "Recepta del 15". En cap moment vam imaginar-nos que tants de vosaltres us animarieu a participar-hi. Segurament, no ha estat fàcil, amb tan pocs dies, cercar i preparar una recepta amb calamars, però Déu n'hi do! Heu preparat uns plats excel·lents!

Així que, per al proper mes, us proposem fer pizza! Un plat típic de la cuina italiana que no coneix fronteres... 

Ja podeu començar a imaginar receptes perquè us esperem a tots el dia 15 de febrer amb molta il·lusió!

Gràcies a tots per fer possible "La recepta del 15"!!


14 comentaris:

  1. oeeeeeeee! el meu caparró ja està pensant quina recepta pensar! espero quedar bé perquè no n'he fet mai!!!! petonets guapa

    ResponElimina
  2. Ja,ja, això de la recepta del 15 és un repte!, jo tampoc he fet mai massa de pizza però ho tenia al cap... ara ja tinc "excusa" fabulosa per a fer el pas!...Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Ai, no havia vist la teva publicació!!
    Visca... i ara a pensar en la pizza, que jo tampoc sé de què la faré! jejeje
    Petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  4. Si os parece bien, me apunto!!! Tenéis Unos blogs preciosos!!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies a vosaltres, una iniciativa genial!
    Doncs jo si que sé què faré! ja,ja,ja.
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Nosaltres també comencem a pensar, aquesta vegada esperem ser puntuals!!! ;)

    ResponElimina
  7. Aquesta vegada no faltaré!! Ja estic començant a pensar! Gràcies per compartir aquesta iniciativa amb nosaltres!! Una abraçada, Paula

    ResponElimina
  8. Aquesta me l'apunto! com ho he de fer, penjo la recepta al meu bloc i ja està o us la faig arribar? jo és que sóc novell en això..... jeje

    ResponElimina
  9. Aquesta vegada sí! ja estic pensant de què la faré... :)

    ResponElimina
  10. M'encanta aquesta idea! Acabo de coneixer el teu blog i m'encanta. M'ha cridat l'atencio pel teu nom (et diu igual que la meva peke). Potser m'apunto, encara que ja tinc una pizza penjada...
    simplement haig de penjar la recepta i ja està?

    ResponElimina
  11. Aquí la meva recepta del 15 per aquest mes! espero que us agradi, és força de "temporada" a la catalunya central! gràcies per aquesta iniciativa tan bona! Deixo l'enllaç aquí, suposo que s'ha de fer així sinó ja m'ho direu! http://www.clubdecuines.cat/recepta/focaccia-calsotada/6826

    ResponElimina