dijous, 20 d’octubre del 2011

La Recepta del 15 de novembre

És dia 20, i toca presentar-vos la proposta per “la Recepta del 15″ del mes que ve. Però ens permetreu repetir-nos una mica, i abans de res tornar-vos a donar les gràcies per la vostra participació en el repte de moniatos d’aquest octubre: hem recollit 84 receptes diferents! Merci a tothom!! 

Per aquest mes de novembre teniem prevista una recepta del 15 diferent, volíem que els protagonistes fossin els bolets! Però tal i com ha anat la temporada enguany, i veient que a molts llocs ja s’ha donat per perduda, hem preferit canviar per una idea que també ens rondava pel cap per fer algun dia.

Així, pel proper 15 de novembre us proposem una idea molt oberta que creiem agradarà a la majoria: el pa! Tots els que n’han preparat alguna vegada saben fins a quin punt és d’agraït fer-lo, i els que no segur que tenen el cuquet panarra darrera l’orella dient-los que es llencin a provar-ho, així que aquesta és la gran ocasió!

Us recordem que penjarem les receptes el dia 15 d’octubre, però que si us va millor fer-ho abans o després, no hi tenim cap inconvenient. L’únic que us demanem és que ens deixeu aquí al bloc un comentari amb l’enllaç a la recepta que presenteu, així ens facilitareu el recull de totes les propostes i serà molt més ràpid fer l’índex.

Per acabar us remetem a la nostra secció de la Recepta del 15, on podreu veure les 84 receptes fetes amb moniato que hem recollit durant aquest octubre, i també tots els índex de les convocatòries anteriors.
Gràcies a tots!

16 comentaris:

  1. A veure si es d'aquesta que torno a participar!

    ResponElimina
  2. He fet tard a aquesta convocatòria tardorneca del 15 i amb el pa no sé si m'hi atreveixo. Però gaudeixo molt veient les receptes del 15 per altres blogs. Les receptes de moniato m'han donat moltes idees.

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  3. Ja n'estic pensant un de ben original!
    A veure si em ve...

    ResponElimina
  4. ja la tinc!!! a punt de sortir del forn!!! Muaks

    ResponElimina
  5. Hola, m'apunto a aquest repte. És nou per mi, serà la primera vegada que participo.
    Cada vegada m'agrada més fer pa, i l'olor que queda a la cuina!
    M'agradaria que m'enviéssis l'anagrama del logo de la recepta del 15 per posar amb meu blog.
    Moltes gràcies.
    El meu blog es diu:elplatdeldia.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Esperaremos a ver las propuestas de la Receta del 15, ¿se puede apuntar cualquiera? Quien sabe, quizá me apunte que me gusta mucho hacer pan!

    Un besito y feliz día!

    ResponElimina
  7. Me encantan este tipo de retos...

    Besos.

    ResponElimina
  8. Hola! Me encanta el tema de este mes y os dejo mi aportación que es una fougasse recién horneada
    http://blocderecetas.blogspot.com/2011/11/fougasse.html
    Espero que os guste! Besos

    ResponElimina
  9. Holaaaa!!!!!

    Aquí va la nostra recepta de pa de pernil i tomàquet!, esperem que us agradi.

    Petonets

    http://tastdecuina.blogspot.com/2011/11/pa-de-pernil-i-tomaquet-sec.html

    ResponElimina
  10. Hola és el primer cop que i participo, no m'he pogut resistir de fer pa???
    Aquí teniu el meu enllaç http://lacuinadelestany.blogspot.com/2011/11/pa-rustic.html.

    Petons

    ResponElimina
  11. Aquí teniu la meva feina. Encantada de participar

    http://www.unodedos.com/recetario-de-cocina/buttermilk-casero/

    ResponElimina
  12. http://nototsonpostres.blogspot.com/2011/11/prim-amb-panses-o-amb-trossets-de.html

    A veure que et sembla!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina